ארה"ב עוצרת נשימה: לזוכה המסתורי בלוטו נותרו שעות לפרס

    ישראל פריי 1 Comment on ארה"ב עוצרת נשימה: לזוכה המסתורי בלוטו נותרו שעות לפרס
    16:33
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on האם מותר להשתזף בשמש בשבת? תלוי במטרה | הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באם הנכם מחזיקים בידכם טופס לוטו שקניתם בחנות סבן אילבן בעיר צ'סטוורת' שבארה"ב, כדאי בהחלט שתבדקו את המספרים שעלו בתוצאות ההגרלה. שעות ספורות נותרו לזוכה העלום ב – 63 מיליון דולרים, להגיע ולאסוף את זכייתו.

    על פי כללי הלוטו האמריקאי, לרשות הזוכים בהגרלות עומדים 180 יום, בהם יכולים הזוכים להציג את טופס הזכייה ולקצור את פרות מזלם. לאחר מכן, הסכום "מתאפס".

    בהגרלת ה"סופרלוטו פלוס" שנערכה לפני 179 יום, זכה טופס במיליוני הדולרים, אך עד כה, איש לא הגיע לדרוש את הכסף. אלכס טרברסו, דובר הלוטו של קליפורניה לא סבור כי ייתכן ומדובר באיש הממתין לרגע האחרון: "אני לא חושב שיש סיבה שמישהו יחכה במקרה כזה, חוץ מהעובדה שהאדם מחפש את הכרטיס או שהוא אינו יודע שזכה".

    על פי הכתבה בערוץ CBS שצוטטה ב nrg, מדי שנה נותרים 2 מיליארד דולר בפרסי לוטו בארצות הברית ללא דורש. דובר הלוטו מר כי "כשמגיעים למחצית התקופה בת החצי שנה, מתחילים לדאוג שמא הכרטיס הזה אבוד".

    בחנות בה נקנה הטופס, מנסים לאתר את הקונה העלום, שככל הנראה לא מודע לעושר הרב הטמון באמתחתו. שלט גדול בדמוי צ'ק על סך 63 מיליון דולר נתלה בפתח המכולת, ועליו נכתב: "האם זה אתה?".



    1 תגובות

    מיין תגובות